yan_527
暱稱: ★小恩;D
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
最新文章
我好憎人屈鳩我囉;聽到...
#0FFF8B
#0FFF8B
#0FFF8B
2010-02-16
2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


唔要同張賓賓坐/_\ 分類: 未分類

今朝遲到左啦=(`第7次囉咩料- -
成日條友都冇遲`系我地遲囉\_/
之前比人鬧左陣..番番課室=)
晨讀`問程朗賢借左本書..勁好睇=)
pe`打排波xdxd`同1d比賽..
最後1球明明我開得好好嫁ma- -
點知接唔到囉  囧`好唔鋸丫\__/
小息`買野食=)``好好味^__^
數學`我做數好認真xd`但係都係要留低囉\_/
RE`唔記得帶聖經`/_\悶到拍蚊
調位啦終於=)`妖-,-同張賓賓坐囉- -
媽咪呀\__/`前面係軒哥呀仆得街-_-
前面格離係呀賢<3`林永賢先生;D
坐高高果位..so gd=)
同新新平仔連海好近呀xd
賢仔超慘-__-v 後面係2條粉腸  囧
食飯`留低做數;冇得走/_\
英文`yk系到發癲-__-v`
班主任`去hall到聽埋d唔知乜野-__-v
悶到拍蚊-___-v
跟住打波打波再打波.
聽日家長日..死曬=[
唔番得唔得珈-v-

c0mment(:







訪客留言 (返回 yan_527 的日誌)


yik1306 於 2010-02-05 08:05 PM 發表:
cM;>
都幾好丫戈位;)
附近有連彤同曾曉;>
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 但系格離有條不知名人士- -
Posted at 2010-02-05 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yoyo15935 於 2010-02-05 07:59 PM 發表:
我好仲意我個新位;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 同呀梁俊杰大佬坐喎你xd
之前佢坐我前面`
煩你你丫- - 勁粗口xd
 
Posted at 2010-02-05 08:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kylie97ng 於 2010-02-05 06:56 PM 發表:
算啦...恩姐
你坐左最後一個位好正咖喇
有得瞓覺
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 珈姐你好似同陳文俊坐-_-v
幾好丫`起瑪好過條張賓賓t^t
Posted at 2010-02-05 07:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



evachan612 於 2010-02-05 06:24 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 THZ
Posted at 2010-02-05 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KaTy317 於 2010-02-05 06:19 PM 發表:
真係死曬囉咩事-,-
救命ah吾想去囉;-(
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 是的(k)
可唔可以唔去嫁其實-口-
 
Posted at 2010-02-05 06:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]