金日差小小又遲到-_-v
我真係發誓以後唔答43a-,-成日攪到遲曬到囉咩事
答43仲好v0v{因為有機會見到某人吧 }
間學校又遠w0r.早知唔簡呢間啦t_t`
朝早聽完d人up廢話之後-,-冇得上課室
直接去更衣室換衫;對技巧鞋柒爆囉=,=
都唔明點解PE要跳舞囉o嘴;]
同連姐1組-,-玩到笑死;)
我想打波嫁其實t_t`
小息`落左去買野食t0t`味食早餐ah-_-v
日日都係咁晏;我見到死死同妖妖牙*v*`
型爆*0*``!
午休`比條miss井捉左去圖書館-_-v
金次唔會再同佢嘈啦-_-v好記得上次佢點講{講野好廢囉佢}
------------------------------------------------
miss井`牙李x恩-,-你1間放學同我留係圖書館-,-
我`下-[]-v點解得我要去`吳x新`黃hk佢地都有傾-,-得我1個去?好唔公平囉
miss井`仲知你放學同我留係圖書館-w-`
去到圖書館=v=`!!!!
miss井`李x恩`點解講極你都要傾計?我之前同你講過好多次
我`a0a`唔係得我1個傾-,-大把人傾;但係罰就係罰我1個囉咩事`好唔公平囉老師\_/
miss井`你睇下`人地{f6果d女仔}都話你態度差ah`!{勁大聲-,-}
我`下-0-v佢地咁講係佢地問題啦~態度差首先要大聲啦`老師`我邊夠你大聲牙;)笑
miss井`丫你牙`你再駁嘴我寫你手冊嫁-_-v你地班又多左個黃俊賢2號啦啦.對老師態度咁差既-_-v
我`係咪寫左可以走得a0a`係既你寫啦`我唔想留係到
之後miss井冇講野-0-我都留左30分鐘-______-
上次賢仔仲串-_-v老師收左佢支筆
賢仔`喂`你好比番支筆我啦w0r{勁冇禮貌haha}
miss井`你態度再係咁我唔比-v-`
賢仔`你白痴嫁`冇啦啦收人d野`自己又唔係冇筆用-_-v
之後老師即刻鬧佢l0r
賢仔真係咁講-口-'真夠薑xD`我呢D乖學生-v-唔可以好似賢仔咁衰嫁;p
----------------------------------------------------------------------------
回來了..之後我抄5卡本家課a-,-3個字後走得xd
英文`多左條女入黎睇堂;頭果3個字冇傾計[真乖;p]
之後我調左去賢仔後面再格離果個位
正*v*`狂傾計-,-正爆haha
跟住呢`不嬲都暗戀賢仔既我終於表白xd
我同佢講`黃x賢-_-v我好中意你牙`哈哈{講完我自己都笑左}
之後佢話`得啦得啦`我知你好中意我xd
嘻嘻xD賢仔我好中意你牙*v*{講笑咋=v=}
-------------------------------------
好的`又回來了
跟住呢-,-新新好串-_-v`冇啦啦係到串ykcheung
班主任堂`調左去同吉吉坐-,-
係咁講鬼故xd我又驚又要聽haha- -
放學-,- ykcheung派英文test 2-,-
我43/100 差7分先合格囉咩事
但係賢仔29/100-_-v加油吧賢仔*0*
我會sup你的`-v-
跟住落黎就係做功課既時間-_-
唔記得左做hist-,-快d做番聽日交比星爺*0*
cmcm=]
|