今日係試後活動日既「迦密星光大道。Singing Contest」。那時,全個Hall熄唒燈,每個觀眾都攞住枝螢光棒,睇住台
上既參賽者唱歌,不時發出尖叫同歡呼聲,好有feel! 整體來說,個個參賽者同組別都唱得好好聽,而且司儀係間場同介紹參賽者
時不停搞GAG,好搞笑。到左獨唱比賽完左,中間間場時有隊Band上左台唱,D樂聲震撼全場,勁嘈,雖然唱得唔係好好聽,但係
佢台風好勁,帶動左全場既氣氛,加上聽慢歌又聽左咁耐,終於有番D快歌聽下。之後係組別比賽,比較難忘既係唱男女合唱歌曲
既雙人女子組合(學校唔比男女組合參賽),個女仔扮男聲超勁!!同埋「四仔」組合,佢地做D動作ok齊,加上唱歌又幾好聽,好搞
笑!仲有一組係以夾Band形色參賽,雖然佢一開始話希望D觀眾聽到那首歌時會感動,但可惜我地過左大半首先研究出佢係唱緊英
文......
到左放學後食飯時,同婆婆、Karen傾到命運既問題。e.g如果我冇同婆婆一起坐,我地就唔會識、如果我冇同Karen坐,我地
就唔會咁friend、咁如果婆婆冇同karen同班呢?到時又會點樣?........傾完有種怪怪既感覺........而且,突然感覺到咁快已經過左一
年啦........
在此,希望七月既活動成功,好期待同興奮哦~ 仲有,希望下年可以同Karen、婆婆、Carmen同班。 |