| «‹ July 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
|
2008 年 9 月 7 日 星期日 
張嘉玫我好愛你 |

沒有玫的第10天`  |
|
今朝好早起身呢,,6"30到起左身,,叫埋欣怡`
我,,k,,安安,,爽爽,,Jance,,欣怡去九龍公園游水`
果度d水深過何文田`
我嘗試了成個人浸入水,,可以接受吧=)
我地之後上左上面個游泳池,,
有2個男人系甘望住我,,
如果玫系度的話吾知佢會吾會呷醋呢,,呵呵=)
可能佢會第一時間拉我走=)
8"30到我同k,,欣怡上水,,去m記早餐`
之後等安安佢地`10"00岩岩好返到宿舍,,
諗住訓`點知個職員叫我入去同佢傾野`
收到玫既信啦=)好開心,,
等左甘耐`終於等到了,,但系佢話收吾到我既信`
但系我寄左6封比佢囉`點會收吾到?
收到佢封信我開心到喊`哈哈`即刻回信`
之後同王河去買餸,,寄埋信`
之後返到關愛話放狗`
個職員話要一陣先`同k落去放狗,,2隻狗比20分鐘我地,,吾好再少d?
遲左4分鐘,,個職員叫我地罰企望住把風扇,,on鳩鳩的`
之後返到泥冇野做`
3"00幾去溫書`溫左吾只1個鐘9個字啦=)
刀ok的了=)
之後同佢地傾計=)
dinner食左好少野=)
大洗之後電腦`
9月12玫話會打比我,,會搵我=)
thats all i want to say thank you=)
|
|
|
|
2008 年 9 月 6 日 星期六 
張嘉玫我好愛你 |

沒有玫的第9天`  |
|
yo=)訓到8"00幾=)
之後同天恩一齊煮早餐`
去化妝換衫`
之後10"00整月餅`好昜整,,不過好悶`
整到11"30執野,,
煮野食`同k出門口,,落雨`
遮k去巴士站`之後我自己走了`
去左牙媽度,,比月餅佢`
之後2"30到我就去左新千禧探以前既同事`
之後4"00返到旺角,,系聯合行到4"45開始返宿舍,,
返到去仲要買思樂冰,,5"15返到,,遲到`
不過我簽左5"05分,,應該冇事掛=)
之後鋤D,,then dinner`
冇食飯`冇胃口`
家務系掃地+拖地`沈日拖左地,,今年又拖`
堅系會炆囉,,仲要掃埋地喎`
之後又有個職員話我態度吾好囉,,妖`
之後又系甘吹我沖涼,,真系好好好煩`
夜晚,,佢地講玫既野,,
may姐問我點解呢排甘靜,,系咪因為玫走左`
我答佢系,,搞到我又喊左`唉唉唉*
好掛住玫`好想見到佢=( |
|
|
|
2008 年 9 月 5 日 星期五 
張嘉玫我好愛你 |

沒有玫的第8天`  |
|
yo`呢個星期最後一日返學=)
終於可以抖下啦=)
今日返學訓左好少`但冇專心上堂`發緊夢`
lunch牙哥搵我,,放學有個fd接我`
返到宿舍,,見到天恩`我負責帶佢`
教佢野`at night宿舍開會`
如果吾系玫走左今次系佢記錄,,唉唉唉,,
天恩訓玫張床`
|
|
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | » |