今日係屋企悶到我就痴線....成日對住陪電腦同電視,一係就煲電話粥.....今日係度諗個故仔點作,諗到頭都就爆,都比我諗到之後果幾日係點..夜晚食sushi,真係唔想牙媽放假囉....bc牙媽一放假就食sushi,食到唔想食...