| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 12 月 24 日 星期五  |
| 平安夜快樂:) |
分類: 未分類 |
今日係平安夜,,,冇人約出街-3-悶死...
祝大家有個愉快既平安夜啦^__________^```
|
2010 年 12 月 23 日 星期四  |
2010-12-23  |
分類: 未分類 |
琴日聖誕聯歡,,,早上去左HALL聽歌唱比賽,,坐到好痛~_~
十一點果陣比賽完左,,番課室聯歡活動,,D野食,,,少到可憐,,
得菠蘿腸仔,,壽司同埋糯米糍,,宜同埋祈一齊送左隻鬆弛熊
比我-V-好得意,,妤就送左個循環暖包比我(雖然我唔多識用)
欣就送左盒朱古力,,聯歡D野食轉個頭就食哂,,+埋唔知有冇
十分鍾呢~_~?放左學之後去左長發,,去茶餐廳到搵亭,,咁岩
見到豬0.0佢臉紅LO,,笑左:)跟住亭同我去剪髮=]豬番學校,,,
剪完髮-V-好直XD之後影左相就去荃灣,,不過我冇乜野買=],,
亭買左件外套,,本黎我都睇中左件衫,,不過D錢呢兩日用哂-,-
所以冇買LU,,陣間同亭出MK行街,,到時睇下有冇衫先~_~,,,
今日出去行夜D~_~(好耐冇行夜街LU)期待ING... |
2010-12-18  |
分類: 未分類 |
- -``好悶啊...又凍又悶...成個星期冇出過街啦,,悶死,,,
好想出街啊t.t
|
2010 年 12 月 9 日 星期四  |
| 真係變左好多咩-_-? |
分類: 未分類 |
上左中二-_-好似好多人都話我變左好多,,見到以前d小學同學
又話我變左,,同班同學又係-_-今日連miss都話lo,,-,-雖然係上
堂多訓左,,,其他野貌似冇乜點變過姐...
~_~真係好大變化咩????? |
2010 年 12 月 3 日 星期五  |
d老師全部同我去死啦-_-|  |
分類: 未分類 |
超憎豬sir lo,,,,想點啊?-,-同我唱反調?唔想我訓我之前都講過架啦,,,
比個女仔坐我隔離我保證唔訓,,家陣你想點先?換個木咀黎坐我隔離
想點先-_-?叫你搵翠ling調我隔離你又唔比,,,係都要搵我隔離前面果
個人調我隔離做乜-,-?你想玩野我陪你玩lo```你係都要佢調我隔離你
唔洗指意我上堂會同你聽書,,-.-最憎你地呢d做老師既,,個個老師都係
咁既衰樣,,以前小學果個八婆miss又係咁撚戇鳩,,你雖然比佢好少少,
不過都係差唔多咋-,-你有種就係家長日果陣同我老豆佢地講我訓覺,,,
不過我保證我以後肯定同你翻面only``冇咩所謂lo``
你地d老師咪洗指意我聽你地支笛!!!!!! |
2010 年 12 月 2 日 星期四  |
手機下載到野lu~_~  |
分類: 未分類 |
之前整左成三日都用唔到部手機個market下載game,,,,,
頭先放學番到屋企果陣無聊拎部手機出黎,,禁左開wi-fi,,
咁咪順便睇下個market用唔用到lo,,.點知超神奇lo,,無啦
啦著左,,=.=``跟住我下載左26個gm黎玩lo,,費事下次佢又
開唔到,,,下載完gm之後關番個wi-fi,,,,費事佢無啦啦變做
收錢就慘-_-``跟住老豆出左去番工,,我就係屋企等呀哥番
黎lu.(煩) |
2010 年 11 月 29 日 星期一  |
人生最痛...  |
分類: 未分類 |
-,-琴日呀媽無神神幫我拔罐,,,,人地果d邊有拔到佢咁痛架,,,
痛到痴線lo,,拔左成個幾鍾,,痛到半死狀態lor(最後都冇事)琴
晚訓覺先慘-,-周身痛,,訓都訓唔到,,搞到今早遲左9個字起身,,
得番5分鍾ready lo,,,,,,超趕-_-``番到學校-,-想訓又訓唔著,,練
歌都kai既,,無聊到嘔,,,,。聽日要去比賽lo-_-煩死.....明明我就
唔想去架嘛,,,,
- -*聽日加油努力!!!!!!!!!精神上同我打氣啊記得!!!!!~ |
2010 年 11 月 25 日 星期四  |
好好訓-3-  |
分類: 未分類 |
今日上堂超好訓,,數學訓足兩堂,,中文訓左一堂,,,,本黎中文堂我訓得超好架-_-
-,-點知有人叫我,,跟住呀sir走埋黎勁大聲講書lo,,,我就起身講左句「早晨」之
後佢超大聲係我耳邊講「早~~~晨~~~呀~~~」耳膜都爆= =*
小息某人同某人鬧交-_-`超煩,,都唔明佢地d人做咩可以日日鬧交都唔煩-,-佢唔
煩都算,,重要搞到人地都煩-__-`好心佢就同人鬧少日交la,,唔係同呢個鬧就同果
個鬧,,d脾氣都唔明點解可以咁燥-,-好心就改下啦,,
重有八個月就放假...忍∼.∼ |
2010 年 11 月 24 日 星期三  |
我班有兩個白痴-,-  |
分類: 未分類 |
今日EPA堂,,梁美欣同姜凱宜每隔5-10秒就轉身望我一次-,-勁變態
係咁掉轉個頭望我,,= =望完之後係度密密針,,針完又無啦啦係度笑,,
我望到O哂咀-_-``佢地剩係狂笑+狂笑,,得閒真係要請佢地去睇醫生,
之後問佢地望乜,,佢地話「愈睇你既動作愈覺得你似熊貓,,睇上癮」
= =聽完之後我無言左LO,,我邊忽似熊貓LO=,=只係個名,,,,,,有D似姐
嘛,,,,-,-家陣狂叫我盈盈大熊貓,,,無野好講,,,
我在此澄清一次= =||我係人!!!!!!!唔係熊貓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
2010 年 11 月 21 日 星期日  |
2010-11-21  |
分類: 未分類 |
琴日同亭去左荃灣行街同陪佢買多部電話-3-(其實我想去mk架,,好耐冇去),,
九點起左身,,之後sms亭,,傾左陣電話,,換衫,,10:45出去佢屋企,,-.-早知唔著
果件衫,,樣衰,,,去到佢屋企玩電腦玩到12:00就搭巴士去荃灣,,去到果到去茶
餐廳食午飯-3-叫左兩個白粥同兩碟炸兩(超傳統),,,好食xd,,食完野去買過件
衫即換,,件衫白色,,長既,,60蚊*^*心痛..去完買衫就去左南豐睇電話,,睇左
好多間!_!最後搵到一間有睇岩,,,不過果陣幾多人,,所以就上2樓睇陣野先,,,,,
之後落番去,,買左部手機,,點知佢冇附送筆,,所以又行左去荃豐睇,,,之後終於
買完,,又搭巴士去表衣城-3-去海皮逛左陣,,影左幾幅相,,,影完相,,咁岩手機冇
電,,所以就番屋企~_~``行埋琴日街-3-又要等到聖誕假先有得同亭出街lu,,,,,,
(其實本黎下午果餐我想去西九食壽司的~_~不過茶餐廳都好食)
快d到聖誕假-3- |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »
|