CPYYAN:,,;| 灰 飛 *;﹎ °×煙滅*
yancheung115
暱稱: :,,;| 灰 飛 *;﹎ °×煙滅*
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-04-03
2011-03-11
2011-02-19
聽日番學LU
2011-01-21
文章分類
全部 (59)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 59
留言總數: 148
今日人氣: 0
累積人氣: 1626
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 24 日  星期五   晴天


平安夜快樂:) 分類: 未分類

今日係平安夜,,,冇人約出街-3-悶死...

祝大家有個愉快既平安夜啦^__________^```



2010 年 12 月 23 日  星期四   晴天


2010-12-23 愉快 分類: 未分類

琴日聖誕聯歡,,,早上去左HALL聽歌唱比賽,,坐到好痛~_~

十一點果陣比賽完左,,番課室聯歡活動,,D野食,,,少到可憐,,

得菠蘿腸仔,,壽司同埋糯米糍,,宜同埋祈一齊送左隻鬆弛熊

比我-V-好得意,,妤就送左個循環暖包比我(雖然我唔多識用)

欣就送左盒朱古力,,聯歡D野食轉個頭就食哂,,+埋唔知有冇

十分鍾呢~_~?放左學之後去左長發,,去茶餐廳到搵亭,,咁岩

見到豬0.0佢臉紅LO,,笑左:)跟住亭同我去剪髮=]豬番學校,,,

剪完髮-V-好直XD之後影左相就去荃灣,,不過我冇乜野買=],,

亭買左件外套,,本黎我都睇中左件衫,,不過D錢呢兩日用哂-,-

所以冇買LU,,陣間同亭出MK行街,,到時睇下有冇衫先~_~,,,

今日出去行夜D~_~(好耐冇行夜街LU)期待ING...



2010 年 12 月 18 日  星期六   寒冷


2010-12-18 傷心 分類: 未分類

-        -``好悶啊...又凍又悶...成個星期冇出過街啦,,悶死,,,

好想出街啊t.t
 



2010 年 12 月 9 日  星期四   晴天


真係變左好多咩-_-? 分類: 未分類

上左中二-_-好似好多人都話我變左好多,,見到以前d小學同學

又話我變左,,同班同學又係-_-今日連miss都話lo,,-,-雖然係上

堂多訓左,,,其他野貌似冇乜點變過姐...

~_~真係好大變化咩?????



2010 年 12 月 3 日  星期五   晴天


d老師全部同我去死啦-_-| 傷心 分類: 未分類

超憎豬sir lo,,,,想點啊?-,-同我唱反調?唔想我訓我之前都講過架啦,,,

比個女仔坐我隔離我保證唔訓,,家陣你想點先?換個木咀黎坐我隔離

想點先-_-?叫你搵翠ling調我隔離你又唔比,,,係都要搵我隔離前面果

個人調我隔離做乜-,-?你想玩野我陪你玩lo```你係都要佢調我隔離你

唔洗指意我上堂會同你聽書,,-.-最憎你地呢d做老師既,,個個老師都係

咁既衰樣,,以前小學果個八婆miss又係咁撚戇鳩,,你雖然比佢好少少,

不過都係差唔多咋-,-你有種就係家長日果陣同我老豆佢地講我訓覺,,,

不過我保證我以後肯定同你翻面only``冇咩所謂lo``


你地d老師咪洗指意我聽你地支笛!!!!!!



2010 年 12 月 2 日  星期四   晴天


手機下載到野lu~_~ 愉快 分類: 未分類

之前整左成三日都用唔到部手機個market下載game,,,,,

頭先放學番到屋企果陣無聊拎部手機出黎,,禁左開wi-fi,,

咁咪順便睇下個market用唔用到lo,,.點知超神奇lo,,無啦

啦著左,,=.=``跟住我下載左26個gm黎玩lo,,費事下次佢又

開唔到,,,下載完gm之後關番個wi-fi,,,,費事佢無啦啦變做

收錢就慘-_-``跟住老豆出左去番工,,我就係屋企等呀哥番

黎lu.(煩)



2010 年 11 月 29 日  星期一   晴天


人生最痛... 傷心 分類: 未分類

-,-琴日呀媽無神神幫我拔罐,,,,人地果d邊有拔到佢咁痛架,,,

痛到痴線lo,,拔左成個幾鍾,,痛到半死狀態lor(最後都冇事)琴

晚訓覺先慘-,-周身痛,,訓都訓唔到,,搞到今早遲左9個字起身,,

得番5分鍾ready lo,,,,,,超趕-_-``番到學校-,-想訓又訓唔著,,練

歌都kai既,,無聊到嘔,,,,。聽日要去比賽lo-_-煩死.....明明我就

唔想去架嘛,,,,


-    -*聽日加油努力!!!!!!!!!精神上同我打氣啊記得!!!!!~



2010 年 11 月 25 日  星期四   晴天


好好訓-3- 愉快 分類: 未分類

今日上堂超好訓,,數學訓足兩堂,,中文訓左一堂,,,,本黎中文堂我訓得超好架-_-

-,-點知有人叫我,,跟住呀sir走埋黎勁大聲講書lo,,,我就起身講左句「早晨」之

後佢超大聲係我耳邊講「早~~~晨~~~呀~~~」耳膜都爆= =*

小息某人同某人鬧交-_-`超煩,,都唔明佢地d人做咩可以日日鬧交都唔煩-,-佢唔

煩都算,,重要搞到人地都煩-__-`好心佢就同人鬧少日交la,,唔係同呢個鬧就同果

個鬧,,d脾氣都唔明點解可以咁燥-,-好心就改下啦,,


重有八個月就放假...忍∼.∼



2010 年 11 月 24 日  星期三   晴天


我班有兩個白痴-,- 愉快 分類: 未分類

今日EPA堂,,梁美欣同姜凱宜每隔5-10秒就轉身望我一次-,-勁變態

係咁掉轉個頭望我,,= =望完之後係度密密針,,針完又無啦啦係度笑,,

我望到O哂咀-_-``佢地剩係狂笑+狂笑,,得閒真係要請佢地去睇醫生,

之後問佢地望乜,,佢地話「愈睇你既動作愈覺得你似熊貓,,睇上癮」

= =聽完之後我無言左LO,,我邊忽似熊貓LO=,=只係個名,,,,,,有D似姐

嘛,,,,-,-家陣狂叫我盈盈大熊貓,,,無野好講,,,

 

我在此澄清一次= =||我係人!!!!!!!唔係熊貓!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



2010 年 11 月 21 日  星期日   晴天


2010-11-21 愉快 分類: 未分類

琴日同亭去左荃灣行街同陪佢買多部電話-3-(其實我想去mk架,,好耐冇去),,

九點起左身,,之後sms亭,,傾左陣電話,,換衫,,10:45出去佢屋企,,-.-早知唔著

果件衫,,樣衰,,,去到佢屋企玩電腦玩到12:00就搭巴士去荃灣,,去到果到去茶

餐廳食午飯-3-叫左兩個白粥同兩碟炸兩(超傳統),,,好食xd,,食完野去買過件

衫即換,,件衫白色,,長既,,60蚊*^*心痛..去完買衫就去左南豐睇電話,,睇左

好多間!_!最後搵到一間有睇岩,,,不過果陣幾多人,,所以就上2樓睇陣野先,,,,,

之後落番去,,買左部手機,,點知佢冇附送筆,,所以又行左去荃豐睇,,,之後終於

買完,,又搭巴士去表衣城-3-去海皮逛左陣,,影左幾幅相,,,影完相,,咁岩手機冇

電,,所以就番屋企~_~``行埋琴日街-3-又要等到聖誕假先有得同亭出街lu,,,,,,

(其實本黎下午果餐我想去西九食壽司的~_~不過茶餐廳都好食)


快d到聖誕假-3-