yandy90526
暱稱: (づ ̄ ³ ̄)づღ囡β﹏ஜ
性別: 女
國家: 香港
地區: 大埔區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
★*努力爭取你的愛.。
愛上了你,我沒有後悔, 幸福,溫暖全都是你給我, 我就像活在故事書裡的公主, 永遠有你這位王子保護著我, 靜靜的看著你, 你每一個笑容,動作, 都令我心動不已, 令我腦海全都是你... 有時你是英勇的王子, 努力保護著我不被受傷害, 有時你是可愛撒嬌的孩子, 堅強太多總想在我擁抱下睡, 我就是這麼貪心, 得到你的愛又想得到更多的愛護, 在我心目中,, 你是最愛我最鍚我的一個, 我不需要榮華富貴,名成利就, 我只需要你的愛... 我只想永遠被你擁抱, 令我仿如在童話故意裡, 就算現實給我們是殘酷和傷害, 至少我們彼此可以擁抱, 得到你的愛, 是我的榮幸, 希望永遠只得我一位''幸運兒'',.,.
最新文章
重新啟動
新一年,新開始~~
新成員- 牛牛
甜蜜的一夜@o@!
灰呀
文章分類
全部 (202)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 202
留言總數: 28
今日人氣: 5
累積人氣: 2151
站內搜尋
2007 年 10 月 20 日  星期六xD''       
                  

今日訓遲左... 個鬧鐘唔響  成10點半先起身 拿拿聲起身  沖涼  去老公度  去到都差唔多12點  同老公一齊訓  訓訓下 俾人嘈醒左  好喇wo... 個呀bee想點呀!?  個個星期都打黎問我老公得唔得閒  想點姐~! 知唔知自己好煩架  打去手提冇人聽就打去屋企 冇人聽就咪鬼再打啦 仲要再打去手提 超超超超煩囉...(都唔知有咩企圖 成日想搵老公)真博打.. (唔好意思 激動左 我是淑女淑女-.-<<有可能是嗎?)最最最憎呢d女仔  俾d無聊人嘈醒左   心情超超超差     我諗老公都係一樣心情  原本人地2個好地地訓得好林丫ma!... 不過後尾老公哄番,開心番哂    同老公玩左陣   就落床執執自己個樣... 唔想俾老公見到個殘樣  之後老公想去打機 就陪老公去打機  臨走前老公同人挑  條友勁勁勁冇品   唔識玩山路咪鬼阻住哂-口- 個名好似叫pksam  果然冇改錯名  扮哂野咁=.=... 頂佢唔順.... 同今朝打黎個女仔一樣咁博打  我...我就黎爆了-.-... 遲早發癲打人 xD" 喵? (扮可愛中)  咩都唔知咩都唔知-.- 我是淑女我是淑女 ~~~  打完機之後 6點幾  同老公去左老麥買野食~~ 買番去家家食~>v<~ 白痴的想法>> 得我先可以同老公一齊食  其他女仔點煩老公都冇得咁樣... xD" 因為是大家相愛才可以這樣! 別人不可能飾演我們其中一方的角色~~ 食完之後 睇左陣戲  老公就玩籃球game~我都想同老公一齊玩  可惜又玩唔到... ~~發癲~~  睇睇下書 訓著左  醒左之後狂煩老公 -.-v~ 跟住幫老公按摩~~  琴日聽到一隻歌其中一句:飾演你舊年共尋夢的戀人    原本諗住 如果你覺得快樂幸福~... 我不介意飾演你過去曾經深愛 過去曾想一起去尋夢的那個她   我不介意...因為現在的我 令你說出了一句辛苦... 如果我再去做自己的我  不知道未來會給你幸福還是辛苦...  後來我很開心 你跟我說... 做回我自己就好了... 但我始終不想自己的笨拙再去無意地傷害到你... 我不想自己被你慢慢討厭... 縱是這樣... 一直以來 我在你耳邊說的那3個字 還是真心的說~~

10點我就走了-3-... 回到家中...整理日記  好像比以前還亂了=3=...... 今晚真是感嘆良多...

 
更新時間:2007-10-21 02:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]