今日訓遲左... 個鬧鐘唔響 成10點半先起身 拿拿聲起身 沖涼 去老公度 去到都差唔多12點 同老公一齊訓 訓訓下 俾人嘈醒左 好喇wo... 個呀bee想點呀!? 個個星期都打黎問我老公得唔得閒 想點姐~! 知唔知自己好煩架 打去手提冇人聽就打去屋企 冇人聽就咪鬼再打啦 仲要再打去手提 超超超超煩囉...(都唔知有咩企圖 成日想搵老公)真博打.. (唔好意思 激動左 我是淑女淑女-.-<<有可能是嗎?)最最最憎呢d女仔 俾d無聊人嘈醒左 心情超超超差 我諗老公都係一樣心情 原本人地2個好地地訓得好林丫ma!... 不過後尾老公哄番,開心番哂 同老公玩左陣 就落床執執自己個樣... 唔想俾老公見到個殘樣 之後老公想去打機 就陪老公去打機 臨走前老公同人挑 條友勁勁勁冇品 唔識玩山路咪鬼阻住哂-口- 個名好似叫pksam 果然冇改錯名 扮哂野咁=.=... 頂佢唔順.... 同今朝打黎個女仔一樣咁博打 我...我就黎爆了-.-... 遲早發癲打人 xD" 喵? (扮可愛中) 咩都唔知咩都唔知-.- 我是淑女我是淑女 ~~~ 打完機之後 6點幾 同老公去左老麥買野食~~ 買番去家家食~>v<~ 白痴的想法>> 得我先可以同老公一齊食 其他女仔點煩老公都冇得咁樣... xD" 因為是大家相愛才可以這樣! 別人不可能飾演我們其中一方的角色~~ 食完之後 睇左陣戲 老公就玩籃球game~我都想同老公一齊玩 可惜又玩唔到... ~~發癲~~ 睇睇下書 訓著左 醒左之後狂煩老公 -.-v~ 跟住幫老公按摩~~ 琴日聽到一隻歌其中一句:飾演你舊年共尋夢的戀人 原本諗住 如果你覺得快樂幸福~... 我不介意飾演你過去曾經深愛 過去曾想一起去尋夢的那個她 我不介意...因為現在的我 令你說出了一句辛苦... 如果我再去做自己的我 不知道未來會給你幸福還是辛苦... 後來我很開心 你跟我說... 做回我自己就好了... 但我始終不想自己的笨拙再去無意地傷害到你... 我不想自己被你慢慢討厭... 縱是這樣... 一直以來 我在你耳邊說的那3個字 還是真心的說~~
10點我就走了-3-... 回到家中...整理日記 好像比以前還亂了=3=...... 今晚真是感嘆良多...