| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 4 月 26 日 星期四開心0w0
今日返學都係訓=.=~~ 放左學食左少少野 之後返屋企換衫 答車出去搵老公 地鐵度唔小心激嬲老公 對唔住>o< sorry 我成日講錯野T^T 痛恨自己 之後又開開心心去機鋪打''雞'' 夜晚 同老公食麥當當 好好笑= w = 亦見到成日留意老公既女仔 0.0 買雪糕果陣 個女仔撩老公講野- 3 -個樣好開心咁 個女仔當我冇到 = w = (汗 可能我同時成為好多人既敵人-_-'' (茶~~~ 我唔介意架>口< 心諗(真的嗎!?)-33-'' 介意又好似好小氣.... 算數/ . \ 個女仔可愛過我倒是真的0.0'' 難怪我會介意/口\ 抑制自己超重既妒忌心0w0'' 否則老公會辛苦=oo=v 食完雪糕 老公陪我等車 勁好笑-33- 唔知笑咩 但見到老公同埋攬住我 就自然笑 可能這叫做幸福的笑容吧!? 希望以後都可以同老公開開心心 真係唔想有其他人黎破壞.......我只係想同老公開開心心...點解有咁多人黎搗亂!! 想連屬於我既幸福都想搶走嗎??T^T 你們也許有其他人疼惜 有其他人去愛你們 但我只有他了 我十分介意你們企圖搶走他 我認我小氣 自私又無聊 > < 但我真的介意介意....... 就算同自己講 少少事姐 唔好咁小氣 但好難/.\ 愛得愈深 介意愈多 唔想第時俾人笑佢女朋友 係個小氣鬼@.@ 點算阿~~~~ >口< (敲頭中 苦惱O.Q
不過算lu 諗到星期6可以同老公一齊踩單車 單是這樣 淨係我一個可以 A.A (奸笑 發覺自己愈黎愈白痴=.= 就黎17歲喇ma.... 仲咁低能.... -33- 有時見到d女仔16歲打扮到好成熟好令令 真羨慕-33-'' 我都係做番街頭角落既一粒微塵算lu=.=
p.s 我愛你老公>口< 一輩子都是我老公... 沒人可代替 我們永遠都是一對 ^3^
« | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | »
|