菁洋;)

2010 年 3 月 24 日  星期三   晴天


2010-03-24 滿足 分類: 未分類

今朝10點先起身~好晏-_-"

我就搬屋拉。。。

晏就去到間新屋睇下~

雖然系細左小小~但系都可以接受

今日好辛苦呀~

四點個時~去左宜家傢俬到買左好多野,

桌燈,好貴既地毯,床褥,電腦椅等等......

買左成三千幾

然後,我同我娘親將買過既野搬哂去屋企- -'

攰死我呀

聽日UT加油!!!

 

 






訪客留言 (返回 yang2010 的日誌)


mary0201133 於 2010-03-25 02:39 PM 發表:
我呸
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivana_yuenb 於 2010-03-24 10:04 PM 發表:
cM:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-24 10:00 PM 發表:
刀堅系幾貴*0*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yang2010 於 2010-03-24 09:37 PM 發表:
400蚊 買左兩塊
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-24 09:20 PM 發表:
好貴既地毯囉-_-
有幾貴.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bellx2 於 2010-03-24 09:19 PM 發表:
v_v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]