|
2010 年 3 月 26 日 星期五  |
2010-03-26  |
分類: 未分類 |
今朝返黎學校途中~
向架車到溫書,暈車浪
所以決定返到學校吾再掂本書!
考試個陣~
跟本當份卷系功課,做左就算
放學個時。。。
個死人黃麗叉,吾想提佢
跟住,去打左一粒鍾機v_v"
然後自己系屋企等到1點半,
去梓桶到玩^^"
1點半諗住同黃鴻進同阿Ming一齊搭車去~
點知佢地勁耐-__-"
等左成四個字先見到佢地架車
去到梓桶之後~
打下打下波,好多人系到玩影相^^"
然後,聲聲黎左!
將我地由無笑聲變做變態既笑聲
成班笑到傻左~痴哂線v_v"
打完波之後,去左食m記~
係m記入面,直程食完等於冇食=.='
系咁笑系咁食,仲要笑到食吾到
應真囉命!
之後,大家一齊返屋企LU~
好耐都未試過玩得咁開心︿_︿"
|
網主回覆
條褲先岩! Posted at 2010-03-27 10:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我回左你的 吾通系我=.=' Posted at 2010-03-26 11:20 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你換緊衫個時!你件衫好有80年代feel^_^" Posted at 2010-03-26 10:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Bellx2 於 2010-03-26 09:55 PM 發表:
cm
|
|