菁洋;)

2010 年 3 月 26 日  星期五   晴天


2010-03-26 開心 分類: 未分類

今朝返黎學校途中~

向架車到溫書,暈車浪

所以決定返到學校吾再掂本書!

考試個陣~

跟本當份卷系功課,做左就算

放學個時。。。

個死人黃麗叉,吾想提佢

跟住,去打左一粒鍾機v_v"

然後自己系屋企等到1點半,

去梓桶到玩^^"

1點半諗住同黃鴻進同阿Ming一齊搭車去~

點知佢地勁耐-__-"

等左成四個字先見到佢地架車

去到梓桶之後~

打下打下波,好多人系到玩影相^^"

然後,聲聲黎左!

將我地由無笑聲變做變態既笑聲

成班笑到傻左~痴哂線v_v"

打完波之後,去左食m記~

係m記入面,直程食完等於冇食=.='

系咁笑系咁食,仲要笑到食吾到

應真囉命!

之後,大家一齊返屋企LU~

好耐都未試過玩得咁開心︿_︿"






訪客留言 (返回 yang2010 的日誌)


Msbabiii0v0 於 2010-03-27 05:01 PM 發表:
★. 吾留cmmmmm囉.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-27 02:12 PM 發表:
★. 您搞笑-_-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-03-27 12:13 PM 發表:
-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-27 12:56 AM 發表:
★. 您話我件衫好有80年代既feel.v.?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 條褲先岩!
Posted at 2010-03-27 10:16 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-26 11:17 PM 發表:
★. 您話我-,-?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我回左你的 吾通系我=.='
Posted at 2010-03-26 11:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-26 10:19 PM 發表:
佢話您咩-v-;我聽吾到.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你換緊衫個時!你件衫好有80年代feel^_^"
Posted at 2010-03-26 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Bellx2 於 2010-03-26 09:55 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]