|
2010 年 3 月 28 日 星期日  |
搬新屋=)  |
分類: 未分類 |
今日終於搬去黃大仙住拉^_^""
由於過兩日系我既生日~
所以我d親人就幫我興祝,
好搞笑囉=.='
D2媽吾知我呀媽幫我買左生日蛋糕,
所以個個2媽都一人買左一個蛋糕- -
搞到有四個蛋糕向到。。。
距離14歲仲有2日!
|
網主回覆
系囉 同你一樣大^_^" Posted at 2010-03-29 11:58 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
t0ja1 於 2010-03-28 10:01 PM 發表:
生日快樂
|
|
|
SHFans 於 2010-03-28 09:59 PM 發表:
係慶祝=,="
|
網主回覆
你當咪得囉! Posted at 2010-03-28 10:15 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|