菁洋;)

2010 年 3 月 28 日  星期日   晴天


搬新屋=) 滿足 分類: 未分類

今日終於搬去黃大仙住拉^_^""

由於過兩日系我既生日~

所以我d親人就幫我興祝,

好搞笑囉=.='

D2媽吾知我呀媽幫我買左生日蛋糕,

所以個個2媽都一人買左一個蛋糕- -

搞到有四個蛋糕向到。。。

距離14歲仲有2日!






訪客留言 (返回 yang2010 的日誌)


Msbabiii0v0 於 2010-03-30 12:11 PM 發表:
★. 吾聽電話伽.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-03-28 10:48 PM 發表:
我要去你屋企小住幾日丫.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Ivana_yuenb 於 2010-03-28 10:25 PM 發表:
14歲大嗰仔喇
happy birthday
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

系囉 同你一樣大^_^"
Posted at 2010-03-29 11:58 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



t0ja1 於 2010-03-28 10:01 PM 發表:
生日快樂
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHFans 於 2010-03-28 09:59 PM 發表:
係慶祝=,="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 你當咪得囉!
Posted at 2010-03-28 10:15 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-28 09:58 PM 發表:
肥死您喇一定.v.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]