菁洋;)

2010 年 3 月 30 日  星期二   晴天


生日的一天^_^" 分類: 未分類

今日...

朝頭早去踩單車,

蘇梓輸左吾請野食

夜晚~

去左BBQ,

買左好多野食~

但系吾系好夠飽

食完野之後~

同班人出左沙灘玩v_v"

死人黃鴻進,整到我食左兩次沙!

好彩成班都有食哂

祝我自己生日大快樂!






訪客留言 (返回 yang2010 的日誌)


Ivana_yuenb 於 2010-03-31 11:50 AM 發表:
你條友肥成咁..食幾多都唔夠飽啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你自己又話吾系食好多~食既份量同大家一樣=.='
Posted at 2010-03-31 01:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-03-31 11:08 AM 發表:
你去食屎拉~_~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHFans 於 2010-03-31 12:55 AM 發表:
刪左個死人啦!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-03-31 12:13 AM 發表:
nice day啵;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bellx2 於 2010-03-31 12:05 AM 發表:
撕m-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-03-31 12:01 AM 發表:
gotodiela
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-03-31 12:00 AM 發表:
死pk吾聽人電話
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

訓到好琳!琴日~
Posted at 2010-03-31 12:09 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-03-31 12:00 AM 發表:
生日快樂.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]