|
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 生日的一天^_^" |
分類: 未分類 |
今日...
朝頭早去踩單車,
蘇梓輸左吾請野食
夜晚~
去左BBQ,
買左好多野食~
但系吾系好夠飽
食完野之後~
同班人出左沙灘玩v_v"
死人黃鴻進,整到我食左兩次沙!
好彩成班都有食哂
祝我自己生日大快樂!
|
網主回覆
你自己又話吾系食好多~食既份量同大家一樣=.=' Posted at 2010-03-31 01:33 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
SHFans 於 2010-03-31 12:55 AM 發表:
刪左個死人啦!
|
|
|
Bellx2 於 2010-03-31 12:05 AM 發表:
撕m-v-
|
網主回覆
訓到好琳!琴日~ Posted at 2010-03-31 12:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|