菁洋;)

2010 年 4 月 7 日  星期三   晴天


無奈既一天=,=" 分類: 未分類

今日一朝早8點搭11已經開始出門∼

行落去10分鍾,

等車等左成20分鍾

上到架車直程迫都迫吾入s0架車行得勁慢-_-"

結果...

返到去10點搭1,遲左成4個字=,="

個黎杏叉叫遲到個d放學留系學校,我冇留∼聽日死硬

晏就,同三個姓黃既人食飯=,='

跟住就去左睇野買野食野同埋玩野!

最後∼因為俾阿媽迫既關系,去左睇醫生,

睇完出黎,兩條死囡吾等我就自己走左

最後返左屋企!

 

做主角真系辛苦^_^"






訪客留言 (返回 yang2010 的日誌)


Ivana_yuenb 於 2010-04-07 11:50 PM 發表:
三個都係姓黃...
你係外族- -
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Bellx2 於 2010-04-07 09:40 PM 發表:
v3v
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Msbabiii0v0 於 2010-04-07 09:30 PM 發表:
haaaaaa~"~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SHFans 於 2010-04-07 08:58 PM 發表:
你吾講
我都吾覺
我都係姓黃=,="
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都系岩岩先諗到=,="
Posted at 2010-04-07 09:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



SiN_jackie 於 2010-04-07 08:52 PM 發表:
COMMENT-,-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



mary0201133 於 2010-04-07 08:45 PM 發表:
哎也也~~~~~
wyy呀~~~~~~
wyy~~~~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=,="
Posted at 2010-04-07 08:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]