|
2010 年 4 月 7 日 星期三  |
| 無奈既一天=,=" |
分類: 未分類 |
今日一朝早8點搭11已經開始出門∼
行落去10分鍾,
等車等左成20分鍾
上到架車直程迫都迫吾入s0架車行得勁慢-_-"
結果...
返到去10點搭1,遲左成4個字=,="
個黎杏叉叫遲到個d放學留系學校,我冇留∼聽日死硬
晏就,同三個姓黃既人食飯=,='
跟住就去左睇野買野食野同埋玩野!
最後∼因為俾阿媽迫既關系,去左睇醫生,
睇完出黎,兩條死囡吾等我就自己走左
最後返左屋企!
做主角真系辛苦^_^"
|
|
|
Bellx2 於 2010-04-07 09:40 PM 發表:
v3v
|
|
|
SHFans 於 2010-04-07 08:58 PM 發表:
你吾講 我都吾覺 我都係姓黃=,="
|
網主回覆
我都系岩岩先諗到=,=" Posted at 2010-04-07 09:05 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哎也也~~~~~ wyy呀~~~~~~ wyy~~~~~~~~
|
網主回覆
=,=" Posted at 2010-04-07 08:46 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|