



|
❀. 20101218;$ 今日4點幾落左黃大仙hea. 去地鐵站搵娥姐.係龍翔中心就見到娥姐;O 有緣阿:P跟住去ok買野.行黎行去; 同娥姐鳩企左幾個字.打比細蛙; 之後佢話係龍吉.我地就去; 跟住上去黃平;o見到阿業 豪個d.軒.周浩強; hea左陣去龍吉見到許卓軒.肥佬何.呂家go(; 坐左係度睇人打波hehe. 同細蛙係度傾計*好凍. 細蛙保暖ya;暖哂;D 細蛙係甘蚊我條邊;( 想睇我除左佢.冇甘易; 佢紮左我條邊;*除反佢落黎 呵. 過左陣走左.:*(
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |