



|
❀. 20100818;$ 今日差吾多1點同賢出黎; 跟住去朗豪坊影貼紙相;)` 之後影完就同佢去挽籃球機. 挽完去新之城-3-點知冇野行. d人話d3好令.得個吉=.=v 之後再去花園街行.去日出茶太度買珍殊奶茶;-(` 點知吾好飲-,-飲到吾舒服;跟住去新世紀廁所;' 行左陣冇野行.跟住去冒險樂園挽籃球機; 勁高啊;整到隻手勁累:(` 跟住挽完反去黃大仙搭地鐵個陣.. 見到勁似eva姐姐.笑到我同賢死:$$` 呵呵:)*之後反去黃大仙去7仔買d野走佬@@. 今日勁早反屋企第1次啊. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(29) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |