



|
❀. 20100730;$ 今日12點半出去;; 本身話去食壽司.最後都系冇去;; 跟住我同賢去朗仔;` 跟住個個人吾系度;;所以我同賢去夾糖先. 之後我同賢影貼紙相. 影完之後去整既;跟住有個人無拉拉整個布囉咩事=.=; 0n99.勁想鬧7.7佢-0-; ------------------------------------------- 跟住我同賢就去左西9;` 去到之後上啊姨度買冷麵ahd芒果刨冰;-)` 正啊`之後反反黃大仙約娥姐;` 跟住去黃大仙中心行.. 勁比糖娥姐食xp. 佢吾要又比反我-.-;我米同佢挽囉xd` 掉黎掉去xp.跟住去龍翔中心睇下點知冇;; 之後去海喬睇-,-v樣衰; 上去海喬個陣..賢叫個個人叫7.7頭-.-; 驚佢會搵人打7.7我地-0-; 不過睇佢個樣都吾識人嫁拉;` 所以吾洗驚的. 跟住我同賢;娥姐去龍平;; 見到寶儀;豪;周浩強;黃嘟峰-.-v 估吾到佢系度;;之後見到寶儀同佢say hi..'' 跟住我地住系條留梯`講下講下;上左去挽捉@@; 好挽啊..賢做xp;;死捉我咩事..呵;` 跟住娥姐做xdd;`挽挽下到左5點半..閃人; 之後我去左娥姐屋企; 佢比左包糖比啊妹-.-佢啊妹開心到咩甘; 之後賢打黎叫我地落去同佢買yes;點知又見到寶儀. 好有緣啊*0*之後我地各行各路;..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |