



|
❀. 20100724;$ 今日12點半就出去;; 去到mk個個站朗豪坊出口等nab; 等左1陣佢就黎左拉@@;; 跟住上到去見到佢啊媽;; 之後同nab去影貼紙相:)` ya!!;好搞笑啊個樣;;跟住整左勁耐啊個幾張野;; 跟住去夾糖;;夾左18.5好似系@@ 之後去左食壽司;;yo正啊-0- 有個人整到我張野..佢仲陴撚住哂咩料啊-_-?; 好撚吾鋸你.仲有你d服務太態好吾得囉..'' 跟住去mk買自製雪榚;;汁左d朱古力勁難食=.=; 好苦-,-;跟住差吾多食完就掉左佢. 冇幾耐就反屋企;;下個星期6約定啊nab;)` ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() - I NEED COMMENT THANK! ![]() [ 訪客留言(27) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] ![]() |