|
|
❀. 20110221;$
CYY`(:
好開心可以識到你;>
我記得我地系2年班識既.
識左4年定吾知5年`
系camp度.一齊訓;笑;喊;p
閃下眼就識左你甘多年了.
希望友情吾可以變;-$
YING`(:
我記得我系5年班先識你;-*
第1眼見到你非常令女.xd
我真系個陣時吾敢同你講野.
我記得我地有一次傾電話傾到12點;
個次之後就冇再傾了.
到左6年班系甘日日同你傾電話`
真系好多野傾都傾吾完(;
我會珍惜你嫁;o
NAB`(:
我記得我系3年班識你嫁(;
之前成日要送你反到屋企.
我先可以反到屋企;真系慘xd`
但系你都幾好人既;p
6年班個陣我地兩個日日都打比大家;
好似瑩甘傾都傾吾完xp.
講真拉.識到你系冇錯既^^.
娥姐`(:
我知道我系3年班識你嫁.
同nab一樣;個陣時你個樣真系好得意.
又善良又好人xp`至到依家既娥姐..`
冇變過都系一樣甘好人.哈哈*
細蛙`(:
我記得我系第1次見你系百佳(;
個陣時見到你真系好驚好驚;-$
點知識落左你真系好好人.
又識關心人`希望我地好似個封信甘.
個兩個懶懶熊xd;D
CYK`(:
第1次見到你系開學個陣時.
我真系吾知你系瑾;
原來我問人先知炸.
吾好怪我吖`同你真系幾好挽;s
有講有笑;真系好開心;o
.bmp) .bmp) .bmp) .bmp) .bmp) .bmp)
- I NEED COMMENT THANK!
[ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | ... | 246 | »
|