今日起身都幾精神
大澳考察
晒到成隻燒豬咁
熱到想死
成個trip 吾錯
係累左d
但都ok
識左好多野
係療屋度,原來吾熱wor...
所以冇咩人會有冷氣
如果要城市人住係度,吾得啦
坐隻船,好正呀~~~
好想再坐多次
呀sir 請食豆腐花
果間店都吾係好好味
Toby 真係............
free time,買枝氣水周街坐
真係失禮
好釆冇人識我地啫
唉!!!!!!!!! 今日最吾kucky就係遇到好多隻貓
每次見到貓,就係度嗌
d人都吾體諒人地既
係度鬧我囉
話我嚇親佢地
驚...都會嗌出黎嫁啦
鬼叫咁多貓係度咩
討厭呀~~~~~~~~~~~~~
返黎果陣,冇位坐
隻腳又累又痛
企死啦
咩都冇買到
係度食野多d
|