| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 6 月 30 日 星期五  |
| 好多日都冇打xanga la........ |
分類: 未分類 |
好耐冇打xanga la!!!
呢幾日ar哥係到用電腦,,,,,,
叫佢俾我又吾俾......
都話我係屋企冇地位ga la!!!!
|
|
|
家姐...TinG 於 2006-07-01 06:54 AM 發表:
唔緊喇~!!
唔係你無地位~!!
係拒地唔俾你姐~!!!
超想快D5號呀~!!>333<
我重有2日就飛返黎HK喇~!!
好開心呀~~
但係我重未執晒野,,,,>n<'''b
想死...><''''b
|
網主回覆
快d執野la!!!
如果吾係有拜你執ar..... Posted at 2006-07-01 04:40 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
知唔知我係邊個=]??
咩.. 咁慘呀-3- 唔俾你玩..
冇地位?! 咁..又唔好咁睇自己**
得閒去我日記留言呢> <**
|
網主回覆
梗係知la!!
我知ga la^^我會去你日記ga Posted at 2006-07-01 04:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|