| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 無聊的一天=] |
分類: 未分類 |
今朝早...大約凌晨3點度... Z
Z
我訓覺... Z
Z
因我飲左茶,,,訓唔到---嗚嗚!! Z
凌晨4點"無LaLa呀爸入黎睇我地...
Then 呀哥問呀爸話邊個打黎......
心諗::下...唔係呀麻...咁XXXX 【果時訓緊嫁...不過依稀聽度】
真相::因呀嬤對門反左鎖__出唔到黎__要人救佢
然後....................................................繼續覺覺豬
11:00"比呀哥整醒左....刷牙....洗臉...然後睇電視...好好睇呀......【呀笨與呀占】

12:00" 1:00" 2:00" 3:00" 食Lunch 哈哈哈...超遲先食MuMu
4:00"搵人...
5:00"回家
7:00"食粉粉
8:00"打波...打到10:30''
去7仔食野飲野
回家 Again
洗白白
打Blog
Z
Z
Z
Z
Z
|
|
|
楠=] 於 2008-08-03 09:33 PM 發表:
CM=]]] 哇,,,超勁
|
|