今日... 朝早起身... 同楠煲左1個鐘粥... 2條友勁無聊囉... lunch.. 同呀媽食野.. 食完.. 去搵佢地打羽毛球 去到... 見到楠``南``軒軒``林峰``臭臭``靖雯``CherI 一陣之後.. 借拍打波.. 後來 Honey``kinson``王子``小丸``作文``暉暉等人佢地黎左 一齊打波.. Post返D相先 <----成班人打機...有D休息緊 <----偷影 6:30 wiF 楠走先.. 落雨. 去左買姐 送左楠去搭車... 送完.. 自己再去搭車.. ~完~