今日超唔舒服...呀媽都叫我返校.. 無奈InG Reading:比李育文"老師"罰企...講少少野都唔得.. 中史:教膠豬...好眼訓...Ooooo..... LB:無聊得制...畫Lemon張枱=] P.T.H:出去讀書..把聲沙曬..超難聽xD* EnG:睇Film,,,超搞GaG LuncH:食通粉...幾好味~2A Vs 2D (籃球比賽) 2D 大勝 中文:偷食糖糖.. EnG:比Miss 楊鬧..超火囉..都唔知係唔係XX期(唔想公開)... Maths:乖乖做數..YA><