★.-*一等再等,,但你從不會看我多一眼` ﹏*[]°
今日都有d唔開心既事啦...
坐在10點幾船出在去..
哈哈...見到d新娘.....又見到周麗琪拍野...
去到旺角...唉~~好驚~~
我無3呀嗎...
好彩d fd 羅3比我....XD~~XD
之後升LV啦....
好驚唔合格呀.....我睇到D重細過我都高過我D LV..想死羅
最後我都合格在.....
我要升到黑帯...
我一定要加油...
之後番在黎啦....我好眼訓啦...