|
巧鬼耐冇寫日記la~
我開始發覺係tyt勁辛苦lo....
我又成日冇帶key...搞到冇得開locker,,
咁就比geog扣左一分,勁唔据lo~
第一次扣分係geog,我永遠會記得
---------------------------------------------------------------------------------------------
想整個skin姐,,,仲難過升天...整左幾廿百次都唔得,,,
連skin都反我,,,,,
今日放左學係學校整班3,,
去左小學搵mikemike~
知道左好多祕密~~
原來mike哥哥隻女朋友好識擺姿勢,佢有黑白既毛,大大既眼睛
矛錯~就係狗~哈
之後同呀eileen去買畫紙同報紙,佢又陪我買波褲~
好攰呀~早頭~~
|