| «‹ March 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 12 月 23 日 星期三  |
2009 年 12 月 22 日 星期二  |
| 2009-12-22 | 分類: 未分類 |  
好耐冇打.今日打番^_^
今日冇番學.因為生病了T^T
其實有d想避開math既補測 因為我唔想留堂
好期待明天 希望我地手球打好d 2b加油!!!! | | 發表時間:2009-12-22 11:57 AM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 23 日 星期五  |
| 2009-10-23 | 分類: 未分類 | 
雖然今次輸左,但我下次會羸番.v. 佢都傷得唔輕....
屢敗屢戰係我係宗旨!!睇你下次點死,哈哈哈哈哈
| | 發表時間:2009-10-23 09:03 PM [ 訪客留言(37) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 10 月 4 日 星期日  |
| 中秋節^_^ | 分類: 未分類 | 今日早上去左唱k.好開心^3^
之後返去子欣屋企玩.玩到7點幾
然後去左買野食
再去呀羊屋企彈琴同食野
到左8點幾再同丹丹佢地玩.不過好熱.去左m記坐
最後返天慈玩.玩到1點幾返屋企沖涼.
雖然超累.但好開心.^_^

| | 發表時間:2009-10-04 01:29 AM [ 訪客留言(28) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 9 月 29 日 星期二  |
| 2009-09-29 | 分類: 未分類 | 今日行返學超大雨.
我同呀井都淋濕曬-_-
之後上電腦堂.悶到死
聽佢地講書.真係想訓教
放左學做壁報 做得都唔錯.哈哈.
郭敏而好勁^_^
做到6:00走人.
快d放假啦!!! | | 發表時間:2009-09-29 06:42 PM [ 訪客留言(18) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|