7月16日`'
今日條線番泥.\/. 雖然有點掛住條線;>
今朝起身.__.哎也..胃痛!! 飲左杯奶就無咩事!
眼訓又無野做..就去左訓教拉=]
訓到1點几+__+比線條個電話嘈醒左!
0n msn;> 同李傾計!+_______+;
以后刀無甘多時間0N了.. 哈哈;>
同李傾左好多野.___.傾埋陌生人tim!!重有李仲2既人;
李放得低佢=] 我刀覺得開心.__.起馬我同李既話題刀吾會圍繞住佢;>
!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!~!
康囝.\/. : 我同李講無感覺.我想做朋友;> 我同李做好朋友拉=]
但系李吾好甘-33-李真系點極刀吾明!!激死我.\/.
小生.\/. : 覺得李怪怪的;今日特別對我好.\/.平時呢?平時就-___-
李要+油!比心機. 我支持李架;>
羊羊.\/. ; 我覺得吾配做李朋友.因為當李悶既時候.我只可以聽李嘆氣!
李把聲吾同左令我更+吾知點.___. 不過.系好既=]
完全忘記要食野-___-! 嘿嘿=P