嘿嘿=)
今日同k!t生出街.
先去搵整各位朋友的飾物材料
再買買買
之后去朗豪坊.去左個間cd店.
嘿嘿*v*. 我搵到拉.比我搵到拉
BIG BANG既所以大碟.&GD大碟
以前1搵吾到-0-
現在系香港總算有知名度.
之后去左食燒牛肉飯=P.
好味~~~~
同生生食飯是很幸福的*3*
我地都好滿足.
現在周圍都做特價.
特別是朗豪呢.
我諗今年無機會見到大(嬲)-0-羊毛衫.
because of 全球暖化
回程時. 食甜品呢. =) 啜手指!!!!
番到上水=] 生生陪我去買菜xd
我甘大個女第1次自己買菜.
其實系非常簡單.
指,比$,走 -0-
回家路上. 我地總是會大笑.
雖然很累.但系時間過得很充實.
嘿=)
明天-0-最后1天假.
~中史-0-喔..
VIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIPVIP
WH0 AM I ??

IS TOP!
分類: 未分類 |