|
|
2008 年 1 月 11 日 星期五♠
又好耐冇打blog lu.
求求其其都一定要打下
因為今日好值得紀念.
好由頭講起
今天很高興.約了儀儀撞到00後尾又撞到花&mei.一行五人一起回校-3-
番到去貼番張epa.thx mei!
之後第一堂bik
唉我而家好眼訓.乜都唔記得哂
em..真係唔記得
之後chi
記得啦!
個老師狂係度話d時間點點點過去.其實都係跟書讀
咁佢有冇諗過佢狂講既時侯時間都過去緊.
之後........真係諗唔到.第三堂咩堂?唔記得啦真係.
小息.比儀儀鬧.今日儀儀成日鬧我.T^T
ADE.唉.儀又鬧我
好傷心!
小文同妍鬧翻左.唉唔好咁啦..要開心! =)
LUNCH. ADE堂冇啦啦好想食通心粉.就去左食啦
CHS.呀SIR狂搞GAG.真係有D頂唔順.
ENG.
唉.充斥爛GAG.
次次張景森爆個爛GAG.我同SM就一齊話你好爛呀/你好煩呀/你好無聊呀.
放學去左MEI HM幫佢手整DOMDOM生日P D野
今日好多人讚我!=)
MEI讚我乖;;花讚我叻女.雖然唔肯定係唔係真心.但係佢平時果D嘩[好叻女呀]就一定係假.而家呢個可能係真-V-
DEEDEE.與眾人不同偏偏鬧我!
DOMDOM真係好得意-V-
扮喊個樣真係好可愛好可愛!
我又打破紀錄!
大家知唔知.我講真,,真係未試過有細路唔SO我架!
呀.好叻女XD
狂講我D威水史比MEI聽.佢學哂肥MA D野.
MEI媽媽好好人!
呀呀呀呀呀
我竟然唔記得打喎
高佬收情書!-VVVVVVVVVVVV-
好HAPPY
真係超正
個MOOD勁掂喎
基本上個個都睇過哂封情書UP乜.真係掂到爆!
高佬一定一生難忘.
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 115 | »
|