我呢排去咗深圳..
琴日唔舒服..
比姐姐仔捉咗去睇E生..
朋友仔佢地仲有好多人呢E院睇我..
好鬼唔舒服..
又嘔..又頭暈..又發燒個d..
去到我就楚系度..
比我姐姐交錢個d野..
最後去咗吊針..
aR哥佢地個個睇實我打..
個個死人護士都唔知識唔識打嫁..
吉咗好多野先中..
又唔知佢up咩..
aR哥..HI-FAI 問個護士識唔識打..
打我幾野都唔中
個護士又唔識聽廣東話..
又唔識講..唉
最後我叫佢地行開..
點知個護士打中..
護士琪實都好驚..
我都唔可以怪佢..
今日正係發燒..同咳..
冇咩野..
我愛朋友仔..呀哥..家姐..HI-FAI你地呢睇我..
I LOVE U 你地每一個牙
|