____昕妹小記*=]"++
   低八度的VLA>v<
我會在會考試場守護你**
   
    don't worry*-+
yankiu
暱稱: ___昕妹*=]++
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-08-21
2006-08-19
2006-08-18
2006-08-18
2006-08-18
文章分類
全部 (203)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 203
留言總數: 12
今日人氣: 2
累積人氣: 2589
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2006 年 7 月 26 日  星期三   晴天


......... 分類: 未分類

今日去學琴...

  去了訴苦++

Meditation...呢首歌好岩我的心情..

         灰灰灰/*..

同wendy夾bach violin concerto

三個樂章拉哂***

簡直係......正也*>v<

我愛上了violin concerto>v<

bach violin concerto係好好聽..

但我點都係覺得..

Tchaikovsky果首violin concerto..

第三個樂章最正>v<

夜晚...wong蛇打黎報告我的樂理成績..

我的scale慘敗了..-0-

10分滿分的scale..我得3分..

15分的作曲..我得12分..

其他...未知...無可奉告++

但結果都...ok啦**

我覺得唔算太差..

但又唔係好勁..中等吧*

不過都唔及2005A果個>v<

2005A果個西利啦>v<

9字頭...佩服佩服-v-

pass左樂理之後...

我就要向小提琴7級進發了>v<

**同你chat完msn...特別的開心**

我愛violin concerto,,four season,,

梁祝,,,,我愛名曲!!!!!

但無論如何...我最愛的都係........

v*天空之城=)`

 




訪客留言 (返回 yankiu 的日誌)


Nicola2007 於 2006-07-28 05:02 PM 發表:
上我日記

留下言 LA

http://blog.qooza.hk/Nicola2007

↑ E 個牙 記得牙!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]