琴晚很開心*__
Wong sir打左電話黎...
報告我樂理的成績++
ok吧``___都滿意既-v-
卡 +))"__同我的愛人CHAT``MSN=]]
v*巧開心哇_+>v<
今天學琴時時時...
同WENDY一齊起阿蛇屋企..
睇KERORO軍曹哇哇哇++
-V-軍曹哥---*
之後又同WENDY夾歌仔*
BACH VIOLIN CONCERTO是也"
我地三個樂章都拉左LUuuuu....
很好聽的呢呢呢``
返到屋企後後後``
再拉拉拉----/*
我愛上了VIOLIN CONCERTO !!*
|