| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
學校有小強呀!! |
|
今日無帶電話呀..唉!!!
今朝上樓梯有隻小強呀..
嚇死我啦..捉住呀丁..
妖..好恐怖..唔感行..
kai誼又行左上去wo..
跟住有人踩死左佢囉..
剩番D屍體係到..咦*
電腦..我整個彈珠整得好靚呀!!
又係咁做功課..聖經小冊子..
數學C簿..通識作業~
我要學好D數學佢..起麻哩科合格!!
聯課..黃晃程..又做勞工..
要我教果4條油整...係咪低B架..
雙面膠紙都唔識用...
貼落去啦都要教..禁落去啦..
妖..勁怒器...係咁鬧佢地...
我叫佢地做又叫我做..又搵人做..
整一個箱成粒鐘..貼張紙又半粒鐘~
愛心無國界..今次唔串珠...
要用針整野..頂..整左好耐先整左2個!!
我上次整條鍊有個F1訂wo..
我仲念住自己買番tim*
佢地好煩呀..我發氣囉講真..
可唔可以唔好叫我名..叫我..
唔好理我呀..唔好搞我呀..
由我自己啦好無..我頂唔順啦..
我驚我會爆出黎呀..唔好理住我先啦~
THE END* |
| 刊登時間︰2007-06-01 09:03 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 334 | »
|