今日呀寧黎左同我玩"佢隻死野"
出門口就慢慢摸"俾佢吉死"
佢成4點先黎到-00-"呠**
跟住佢黎到**睇我玩左一陣電腦"
之後"我細妹扭計"要落去打排球"
咁咪5點02朋同佢落左去囉"同埋呀寧"
之後有d o靚仔成日係度阻住晒"
真係想打爆佢個頭"跟住興興地"咪落左曉麗玩囉"
點知搵到一個地方"玩得幾開心下既時候"
突然之間"大家估下發生咩事?!
就係.. ... ... ... .. .本小姐扭親"其實"都吾算扭親既"
係隻腳扭左一扭"之後擦左落地"擦選左右腳既尾三"
果三隻腳指"之後"咁逼住我冇得玩"重流勁多血"
之後"我地又冇紙巾"咁耐又有個呀叔行過"
我就問佢有冇紙巾啦"跟住佢問"擦選左呀?!之後"
佢又見左我d腳指流緊血"之後話成包[紙巾]俾晒你啦"
跟住我話吾該"之後"佢就走左喇"包紙巾未用過嫁-v-"
跟住我坐係度睇我細妹同呀寧打"打左一陣"d腳指好痛"
之後"咪走囉"咁我又見肚餓啵"咁咪買魚旦同牛丸食囉"好食>v<
跟住返到屋企"我細妹話媽咪"你睇下家姐隻腳-w-"
之後我呀媽話"嘩"你做咩-w-"跟住咪洗傷口果d囉"
之後"呀寧7點到"就走左lu"我同呀妹送佢搭車"
返到屋企重影d腳指做紀念-w-"我地係咪好有趣"
上次我踩單車整親隻手"我都有影相咖"俾你睇下喇-v-"
<<俾我整到隻手咁*=]
<<慢慢細心d就會睇到咖喇*=]
哩隻係最尾果隻腳指黎咖"傷得最"金"果隻-0-"