想認識我ba` 先知清楚我!! | |
|
暱稱: `:★燒賣媽媽=) 性別: 女 國家: 香港
|
|
現正播放* The Way Back Into Love - Hugh Grant and Drew Barrymore |
|
|
|
年曆*!?是記錄打日記用的 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
歡迎留言給我!! |
最近三個月尚無任何留言 |
|
今日係2006 年 3 月 20 日 星期一!! 天氣情況
|
|
電腦室!★` |
|
今日放學去左電腦室做BIO個POJECT呀!!`
做到5點幾`之後走人!`本應吾打算去架`
不過吾知點解好想同電腦室戈個人玩`SO..
應成左A珊去LOR`之後有海紅`心心`小春`
紫菜`江彤`重有我地班的寶寶同少茵`嘔=3=`
THEN我地要PRINT野NAA`咁要擺紙NAA`
咁我以為打橫擺NAA`點知原來系打直` -.-
要放入去既`無計NAA`太耐無用過喇MAA`
之後電腦室戈個人`即系佢見到我咁擺A MA`
之後佢同我講話`欣姐`吾好玩我NAA`你咁點擺丫`
E= =好衰架`明知人地吾識擺架MAA`
又吾教人=_______=`要編野戈時尼`
戈個人又叫我欣姐`之後A珊無NANA又叫我少茵姐`
明明少茵姐系最樣衰戈個黎架MAA`拎我同佢比`
傻架!?`THEN我咪話我系海`吾系少`吾系小`
佢話海欣姐丫`我話系`我叫郭海欣/\_/\`
THEN5點佢要走了/_\`A珊話佢走左喇`
咁我地成班先一齊走LOR`小春睇佢心愛既人`
紫菜就陪佢睇佢心愛既人`而心心就話吾走住`
之後我`A珊`海紅`江彤`就走了!`5點半定搭7`
THEN玩左陣電腦`A珊同海紅無ON`
我覺得好眼訓`就訓左一陣NAA咁`6點開始訓`
訓到8點到`食飯LUU`食完飯9點`開電腦`
A珊無ON`吾同佢返LUU`ADD海紅`佢吾應我`
ADD肥仔[軒]`之後過左一陣佢應左我`之後`
我地約左聽日一齊返學`我去佢樓下等佢[8點]`
我7點9出門口`XD`有人同我返了>v<`
|
|
發貼既時間 2006-03-20 10:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 143 | » |