|
|
 2009 年 7 月 29 日 星期三 
|
|  |
打Bl0g先....`
前排懶得制..吾想打a_a
系啦,,前日分左班lu;)
升到班ah,,呵` 3b-v-
同小君一班`但蟬蟬去左3c/________\
嗚...`
但放心,,我同小君會日日搵你嫁xd
睇到分班表果時`叫左出泥xd ..`
一班w0w`但好驚/3\
今日11點半就比牙蟬嘈醒-3-`
1點出去深水埗搵牙蟬..
同佢去食壽司-v-
之前成日話想食-,-
今日就`-_- 食到想死-.-
食完打的去奧海-w-;
去睇哈利波特`
7點牙蟬送我回家xd`
| 發表時間:2009-07-29 12:14 AM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 103 | 104 | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | ... | 296 | »
|