|
|
 2009 年 4 月 16 日 星期四 
|
|  |
16/4
哇/___________\
琴晚訓極都訓吾着,,,唉`so bad`-333333333333-
又熱又恐佈t^t
6點起身-v-
7點同蟬蟬去m記食早餐;]
then,,返學._.
抄功課-v-`
上堂`,,悶...
數學吾合格-_-,,so sad`
之後去禮堂聽野`聽左成粒幾中`
冇陰公!.\/.
悶死我-x-
放學....回家去`
今日成家去晒迪迪尼._.得番自己一個在家t^t
要食飯盒-33333333333-
「今時吾同往日」-口-
或許是我笨..
這結局`無法刪改嗎!?
我希望我能學識堅強`
期望我能用微笑帶過所有痛楚..
| 發表時間:2009-04-16 07:18 PM [ 訪客留言(20) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | ... | 296 | »
|