雨
不停甘落
我今日放學陪人去跑步
距係度跑
我係度傻傻甘淋雨
最近太多嘎功課
太多嘎煩惱
日日都5夠訓
日日都過得5多開心
人地話
雨係天上純潔嘎露水
可以洗乾淨人嘎一切一切
係未痛痛快快甘淋一餐雨
就可以將自己的5開心
痛痛快快甘解脫
~~哎~~
我應該點樣去揀自己將來嘎路
就連係不久嘎將來我應該揀咩科我都無主意
係我嘎家庭入面
根本沒有一個人可以同我傾下
我根本就沒有自由
沒有隱私
甚至連説話嘎資格都無
````````````````我係分割綫`````````````````````````
I belive 我仲有好多年書讀
我嘎將來一定會過得好開心
我嘎前途一定會多姿多彩
我要努力
我5可以衰
5可以對5住自己
要努力啊
我可以為佐自己日日溫書溫到12點
|