鈴☆
☆鈴
2006 年 6 月 24 日 星期六
今日唔洗返學~
早上我係屋企溫書
下午我去左剪頭髮~(剪到好短)我覺得
2006 年 6 月 23 日 星期五
今日係考試既第四日~而今日就係考中史和普東瓜
我覺得就ok喇~~
返屋企我咪溫一陣書@-@玩一陣電腦
緊住就落街食下午茶
緊住過D野冇咩好講~~
2006 年 6 月 22 日 星期四
2006 年 6 月 21 日 星期三
今日唔洗返學,所以我十點幾先起身,之後我去左飲茶,
因為聽日考科學,所以冇得去街~~真係[慘]我咪係屋企溫書囉~~
溫完~~就玩電腦
根住過D唔講喇~~
2006 年 6 月 20 日 星期二
今日係第二日考試~~我覺得今日比昨日難~~
放左學E家又要去補習
真係想快D考完呀~~