yanmi_107
暱稱: ♥藍丨若丨水♠
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
MORE...  

« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

最新日誌
最幸福的事
說說
火ing,怒熊先生-[低能...
情書>xD FoR U
給我的口罩男長腿哥哥

日誌分類
全部 (26)

訪客留言
最近三個月尚無任何留言

最近訪客
最近沒有訪客

每月文章

日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌

我的好友

我的連結
尚無任何連結

日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 22
今日人氣: 0
累積人氣: 419

站內搜尋
RSS Feed

2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


希望雨過之後,等待我們的是天晴吧 分類: 未分類
今日好冇用,又喊佐
栗米,我好想同你fd番丫
但係,你仲會5會當我係知己?
仲記5記得我地一齊諗過我地會因為咩事而哎交?
果陣時我話會因為葉文樂,
而你就話會因為sopat.
但係,結果,我地都冇估中..
我突然間係度諗,
點解我地當初又5諗下我地哎佐交之後又會點呢?
我覺得我好衰丫!
如果我當初冇咁樣問,
惑者,我地一直都5會出現冷戰,哎交呢..
點都好,希望e場雨5會落得太,亦5會落得太耐..
只要相信,[陽光總在風雨後,相信雨過後有晴空]

Don't Worry,Be Happy!
Don't Worry,Be Happy!
Don't Worry,Be Happy!
Don't Worry,Be Happy!

[最珍貴的角落]
[Don't Worry,Be Happy!]
讓我們一起維繫他們好不好?



2009 年 4 月 5 日  星期日   晴天


多謝你曾經給過我的美麗回憶 分類: 未分類
今日睇番以前栗米寫俾我既信,
我地以前互相寫信俾對方,
分享心事,互相鼓勵,仲話
要一直fd落去,上到中學都要一齊交換信!
又諗番起好多回憶:
我地一齊係許留山食野;
1月13號你同我講好想sopat同你say"I Love U";
13號我地一齊係馬仔坑公園同BB仔玩到癩;
我地一齊係操場唱[幸福的角落];
你陪我係M記寫呀餅既100宗罪;
我地交換自己親手設計既壓力求;
我地係龍翔中心前面既公園玩千秋;
你每日6:30打電話叫我醒我;
你教我點樣忘記佢;
我地一齊學習忘記他/他;
你話我地永遠係知己...

可惜,e家死圖先至係你既知己..
Don't Worry,Be Happy!
E一句金句,已經由'我地既'
變成'你地既'
你話過,我永遠係你既第2位,
雖然娶代5到sopat,但係我都好滿足咖^^
但係,e家死圖先係你既第2..什至第1位吧
咁我又算d乜?
不過,你有真心當過我係知己我已經好開心咖喇^^

多謝你,你係我14年黎最好既fd
就算係大陸既best fd都未試過對我咁好br /> 其實,一直以黎,你既地位,
係xxx都比5上咖!



2009 年 4 月 4 日  星期六   陰天


!#$&^(*^$ 開心 分類: 未分類
~
??
看看我?!
美麗-->做夢好了
漂亮-->扯不上!
可愛-->摸不着邊...
不過,同學仔都很給面子
居然在我紀念冊上寫上
你很棒+叻囡+乖孩子+勁+good
+好人+善良+cute+lovely+友善
+好關心人+成績好+好好~~
wo~~原來我是這麼好的哇~~
wakaka~wakaka~wakaka~
謝謝你們的[真心話]!!
我會加油努力的! p.s.死狗籽!我既日記真係我寫咖! 你以為我呃你咖?無聊



2009 年 4 月 3 日  星期五   清涼


我的愛 回家了 愉快 分類: 未分類
我的愛 終於找到回家的路了
從此以後 我要把它好好收藏
收得密密的 誰也別想找到它
誰也不能把它偷走
因為 我捨不得再讓它受傷害了
你看 它輕輕的 透明的
像玻璃一樣 你輕輕地[床]進去
卻忘了把它以愛來修補...
澎地一聲 它碎了
你聽到嗎 你看得到嗎
不 你聽不到也看不見
因為 你已經冷血了
你對我所謂的愛 從來都是見竹在玩樂我之上
不過 你放心 我早已心淡了
對你再也沒期望了
不管你再怎麼莊深情
我的愛 再也不會為你綻放



2009 年 4 月 2 日  星期四   晴天


中國女鬼?!=好靖怡?!! 開心 分類: 未分類
今日考完試之後被曹操o拖佐去玩.
條死豆o釘(衰言佢高過我)
又玩埋d無聊[揭人群低事件]...
不過又好似幾好玩咁既...0.0
跟住又去佐佢屋企喇.
玩[化鬼o莊游氣].
曹操竟然張我化成佐個中國女彊屍(98%相似度)
呃噢~~月T月似.>0<好樣丫!
仲要影埋人地相o丫!
好彩我都冇食抵~
haha~我張佢化到成個小醜咁,仲要加埋個[大紅鼻子]
haha~好好玩哦...

發覺送乖乖車係好好玩既事~
好好笑+輕鬆smiling~~
乖乖!以為我每日都要送你車~l~o~v~e


« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | »


tofumonzter@createblog.com