今日又係我放假牙**哈2。。太開心>v<”
但1早就比connie姐個sms嘈醒了-.-”
巧無奈**嗚嗚**之後sd牙sd牙∼sd到我個人刀醒醒地**
重諗住可以快d訓返架嘛!之後要訓左起張床到巧耐先訓得著牙!
真陰公=.=”訓到11點幾巧似*唔記得tim**
開電腦玩*玩牙玩牙∼刀係咁啦**起身食左d唔知咩米*
過左粒鐘就整杯面食喇∼同老公傾電話*之後巧嬲..
大大力cut線+掉電話*巧激氣真係!!之後玩多左陣電腦∼
就去洗頭∼洗完就化妝*化完妝換衫*哈2。。重影左幾張醜照∼
冇幾耐6點幾就出門口喇∼去西環搵老公豬∼*去到樓下買左2個燒餅*
熱騰騰的>v<”正牙*之後就去等巴士*刀幾凍woo∼
巧要頂住牙!上到車巧多人@@”聽歌*sms∼記起打比偉傑∼
佢竟然要我15分鐘後再打比佢*彩你刀傻..聽歌聽歌∼
同老公豬講我黎緊**點知我未講佢就話904-.-”
重乜事*我刀冇問你搭幾多號車牙!坐牙坐牙*因為我搭左42a∼
所以要起巧多衫賣果個站落車*落到車!巧多燈牙∼><”
等牙等牙∼黎左1架905*冇上到∼心諗應該巧快有904*
又等牙等牙∼搞錯牙*我足足見到3架42a,3架2f黎左牙!!
但刀未見有1架904囉∼妖**真係要講句pkpkpkpkpk**
平時2f已經夠耐架啦∼904重耐*-.-”
之後又黎多左架905*我又冇上*因為心諗等左咁耐應該巧快有車**
終於有車*巧肚餓牙*即刻食左個燒餅先∼重有1個留比老公的*
haha””點知我未去到*老公已經放工喇@@搞錯...
落車去左食餃子皇*巧味巧味∼食到勁飽重要食唔哂-.-
為有打包=.=哈2∼之後就搭車出太子喇∼行街牙**
我要買衫衫衫><”行牙行牙∼又買唔到**再行牙行牙∼
終於刀買到2件喇*哈2..巧開心**
之後入左間野∼買返份8個月禮物比老公*刀唔知點解佢會問我拎返架=.=
真奇怪∼睇牙睇牙*睇到有個甲萬牙**哈2。。
1百6十幾蚊∼巧啦∼買左佢啦**不過冇咁多$**
所以係由老公比住先架**哈2。。拎住巧多野牙∼巧大件牙*
咁就去搭車返屋企喇*返到屋企樓下老公重唔見左我1陣tim∼
哈2。。搞笑呢*之後分返d野*就拜2 lu*
返到去比左d餃牙媽買∼我自己又食*巧味牙>3<”
睇電視*巧巧睇**沖涼前同牙哥嘈*妖..
沖完打比老公*傾左陣就訓lu**呵2...
|