今日又放假lu**呵2!!正野>v<”放假先黎打日記∼
冇計啦!依定既我刀唔係太鐘意打lu*1個星期打1次*
我諗足夠了*呢掛巧開心牙*因為有我愛人陪我*
可惜我覺得咁樣會辛苦囥O*><”但係冇計*忍耐下-.-
我病左牙!巧彩既係我有免費醫生睇*我重打左流感針tim牙*@@
客死我牙!不過原來係唔痛的*但我覺得痕咁既*哈2。。
點解”你”會腫????呢d係唔係叫做同人唔同命呢????
死肥婆*我勁唔鐘意你*但又要同你笑笑口咁*嘛q煩牙∼
鄭醫生做到30號就唔做lu*到時要對住老細牙*唉...
我諗1定會冇咁自由-.-”””
@@冇啦啦諗到樣野*就係之前做kfc刀係巧唔鐘意1個人*
果個人係>>牙群<<吨S係係咁黑面係咁鬧我地*真係巧憎吽?lt;/font>
但係做耐左*就巧巧玩喇>v<
咁依家呢個死肥婆chilli呢????夆I10幾倍囉!我係勁勁勁想坉囓庚_到做囉!
有時d野真係巧小事囉!洗唔洗咁牙∼個個姑娘刀唔鐘意你!
你話自己冇朋友*我諗係你自己同人溝通巧人問題*
你既性格我刀唔會同你做朋友囉!就連做同事我刀唔想牙!
你估你自己真係老闆娘牙!發下夢啦!話自己bf搵$28000咁富貴既咪開間囉!
話咁快就黎1個月喇!巧快會出糧喇*唔知會出幾多$$$$$$$$呢!!!
haha**我期待牙∼我有咩想賣呢????諗唔到woo!!!
西田果d$$$$出左喇!!不過刀比我用左1半去lu*
-.-””””點解我用得咁快既∼有病牙!!!!\./
前幾日同老公出左去買衫衫*次次行親刀睇唔岩架!
今次買到*買左條短褲*買左件大褸!諗諗下件褸買黎刀唔知重咩-.-
不過算啦!呵2..老公刀有件褸*哈2****
重未買到衫tim***唔制***出糧要去掃貨
|