*[蝦子餅〃⊿°喜歡你◇◆*
" ╳發生的點點滴滴﹍ ▉"*成為回憶本子*★
yanmikwan
暱稱: *小米米
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
kwanyan的愛情真正結束...
2007-04-15
問題~~~~~煩惱~~~~~
2007-04-09
有所決定~~
文章分類
全部 (194)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 194
留言總數: 15
今日人氣: 1
累積人氣: 14866
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 8 月 9 日  星期二 晴天
唔開心!!

今日發左幾個夢.......個時都1點幾....唔知咩事....可以我訓前係咁睇個天.......7月鬼節啦......1點幾一訓著就發左一個巧怪既夢.....我老婆又打我又鬧我...我好惡好惡咁鬧佢\一句...佢\冇理我同佢\丫衣一路行.之後我就衝過去...覽住老婆...係到喊=.=又求佢\唔巧唔理我=.=!有咩可能會咁呢...之後冇啦啦走左到後巷....老婆嘔..好急咁走去7仔買水比老婆沖下都巧牙....去到7仔見到幾隻甲咋....唔理啦..老婆緊要d....去買個雪櫃到=.=一開冇晒水得幾隻死左甲咋係到...嚇左一跳....見到得反密瓜奶...買左....走反去點知見到老婆同佢\丫衣走佬...就驚到訓左...睇下    幾點..3點幾....訓唔反....諗老婆...諗到5點半多d....見到天光就腥訊息比老婆.....矛人應....之後訓到啦...訓訓下又發夢....同老婆去長洲訓覺......點知...老婆冇啦啦唔見左...成班鬼係到追我..又醒又訓.....訓到1點左右....腰巧痛........老婆間左陣打黎傾一陣矛傾lu>....<之後佢\話同佢\個fd電頭髮...咁矛事啦....後尾腥訊息又話悶到冇野巧做...都唔知點解你話矛野好做都唔搵我.....唉....之後同老婆講反個夢係點@@!!!到夜晚老婆好幸苦咁去買送><!!巧想幫下佢\.....都唔知點幫.....真係次次坐車幫佢\囉野..送反屋企我就走....咁我仲衰過丫四/.\\人地都包訓牙=.=!!!!唔緊要啦...為有我同老婆平時出街幫佢\多d.....我知癈是嬲老婆lu...唔想嬲我心愛既女仔.....不過後尾我msn同老婆講沖涼...佢\冇啦啦彈左句....拜2...你去訓啦...我覺得巧怪囉.....都唔知係唔係同第2個朋友仔講....如果真係怕我同我講.....我又唔係小小野就嬲你......同我講頂多我咪嬲你幾秒.....我幾何嬲得你耐牙><!!!!!不過而家個心點都好唔舒服.....點解老婆要成日嬲我...鬧下我好過嬲我丫/3\\

巧ya*見到老公打日記!!人刀開心ddddd>w<”haha”””

今日巧早就起左身喇*唉。。巧累牙!!刀未訓夠*起身就食左d野!!

之後睇左陣電腦就去洗頭lu@@”整完就出門口**等車等左勁耐囉*

唉。。。起車到同koyee傾計*佢\就食野!!之後偉傑sms黎woo∼

點知我地架車又咁岩起教會落下!!哈2...我地今日遲到牙!!!

返到去已經開始左囉-.-”巧醜***之後教牙教牙!!巧玩巧玩!!

haha**跟住就去玩喇!巧玩巧玩**咁玩法有冇瘦到呢???

巧快就玩完lu*咁就做完1日義工喇!!haha**

本身今日約左ki既*佢\話唔舒服唔出*哦。。-.-’

咁我同koyee就返葵芳啦!!返到去影相先*woo!!!!”

35蚊牙@@”我覺得刀幾貴下**算啦!!之後就去左電髮**

坐牙坐牙!坐到巧悶牙=﹏\=”老公話我悶刀唔搵佢\**唉...

坐到差唔多6點終於整巧佢\個頭喇!!閃去食野***

連lunch刀未食-.-”食牙食牙!!食完行左陣***

買左幾件衫仔**>w<”之後就去左坐**影左dd相^^”

haha”””之後就返home lu**等車果陣牙哥打黎!!

問我返唔返去食飯又話冇餸-.-呢樣果樣**咁我就行左去pk到睇下啦!!

嘩..煮熟果dall刀係菜黎-.-”咁諗住打比牙哥問佢\點啦!!

點知係老公聽電話-o-”客死**之後行牙行牙!!

拎左3樣野就走人喇*巧重牙我個袋**搞到我推左架巧大架既車!!

我覺得勁樣衰囉!!之後又行返去搭小巴-.-又等過車!!!

唉。。。勁耐刀冇車囉!!重死我喇*巧累牙><”

之後1黎黎左5架車@@”我上第5架!!巧ya**

上到車就打比老公喇!!傾傾傾**傾到差唔多到就冇傾lu**

返到去唔知點解冇乜心情-o-”可能我個心唔滿意成日刀要我買餸我煮飯∼

但又冇$$$$$拎返啦><”唉。。。之後老公又起msn到問我野woo**

搞到我d心情刀巧差下-.-”之後沖涼啦!沖完巧左巧多lu*

haha**聽日係我既大日子牙@@”放榜喇!!!!!!!!!!”

點算巧呢!!我哥巧似巧唔贊成我去做野咁*以下係我同牙哥既對話:

哥:o妹頭,今年有4成既會考生升到完校中6 woo*

o妹頭:4成o者*我咪就係升唔到果6成囉-o-”

哥:你聽日睇下升唔升到啦!升到你唔巧話唔讀牙!

o妹頭:我出去做野啦!!

哥:傻架!你可以做d咩牙?又未夠18歲又辛苦*

o妹頭:我寧願返工巧過啦!又有$*

哥:你唔巧咁諗tim牙!不知有幾多o靚妹為左多$多$而走去做雞*做果d網吧妓女*

o妹頭:你又知!你成日去牙!咁清楚!

哥:你自己唔睇多d報紙*

=o=”冇lu**哈2。。唔知聽日睇到自己d分會點呢?????

哎呀**我巧想巧想有dd分牙!!真係唔想0分架***

不過真係0分既!我刀冇計-.-”攬住老公喊吧啦!!***

聽日老公黎陪我去!!haha”””巧開心*****

老公去左訓lu**我刀去訓先>w<”祝自己巧運

刊登時間︰2005-08-09 10:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]