今日調位....除左我同班長仔之外......全部人調位!!對一次勁耐無調位.......不過調完同唔調對我黎講都係咁`我前面都係teacher....我右邊班長仔..最唔同就係MK係我左邊.....(開心)`最後14係我後面!!!巧怡姐係第2行同左34、28、13一起....啊哥係第一行第一個(不應該..好似今日咁..係到玩)佢同6、27仲有15..!!王仲同39、1、40...!!咁多個霞姐係我最近....我後面再後面左手邊....佢好似同41、40、02、01.....
今日上IS..無左個衰人黃嘉欣同我玩.....悶.....平時同佢吵下..XD!勁開心....今日唔係唔開心...之不過無人同串咀姐!!聽日佢返到黎..一定會好大X話....下..我要同你地一起.....!!xd!!佢同5、19、1、35.....XD!!
呢2日分別同霞姐同巧怡姐跳舞..kaka!!!玩到傻左....又唱又跳!!!
我D期假功課做完啦!!(感動)做左咁耐..做完啦!!
今日食飯之後(姐係係學校食飯之後)..我係黑x寫[色誘]...巧怡姐係我右邊寫...[無毒]........雖然好爛,但我都笑了!!(巧怡姐一定會話笑就唔爛啦)無奈...色誘無毒...寫左係手x到...同MSN到....
|