好無奈囉!!!
今日唔知做乜,勁早返到屋企!!= =
音樂::ms 鄭冇返,肥sin代!!=0=
英文x2::又係肥sin,嘔啦!!
美術x2::做野,好想打爆張影雪!!
中文::肥吹堂,好鬼死悶!!!
綜合人文x2::小測,關嘉欣成日問我答案,勁無奈囉!!!不過算啦,我當佢係fd牙!
lunch個陣勁好笑喎(同珊珊)
我地見到有兩個女仔係到sm------陳燕儀+張影雪!!
笑死我同珊珊!!
珊珊仲話陳燕儀同張影雪係情侶!!
勁多人見到佢地係度sm,好唔知醜!!!
佢地係度溝仔!!!
放學唔洗練波,幾好牙!!!
明日要交i.h.project,我做哂啦!!
|