係學校打qooza!!hehe
今日原本係好熱嫁,發瘟囉!!! 英文::作文,好易呀!! 中文::教唔知乜東東!!! 數學::好多人冇做功課,lunch比人留!! 中史::好悶,唔知聽左d乜入腦!! 普通話::冇書,要抄野,好快抄完,不過唔知點,見到07交出去,我先交!! 電腦x2::冇做功課,不過冇記p,好好呀!!! 綜合人文::小測,好易呀!!
今日唔洗波,好好丫!!不過返到屋企唔知做乜!!