Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics Myspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter GraphicsMyspace Glitter Graphics, MySpace Graphics, Glitter Graphics
◇◆×*牙欣★之日記仔 ↖
★☆﹡愛情路上能預上你,是我的福氣..!!*﹠﹏
♥;`||[] 你為我付出的,我全都知道#**;;;]`.\]`
yannes2007
暱稱: 牙欣
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-09-27
2010-09-08
2010-07-29
2010-07-13
老公生日快樂
文章分類
全部 (263)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
kwan*
。﹏軒*哥
★。儀☆
最近訪客
最近沒有訪客
自訂欄位(一)
尚無任何內容
日誌統計
文章總數: 263
留言總數: 597
今日人氣: 3
累積人氣: 7638
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 8 日  星期二   晴天


日日都係咁ge..好無聊 分類: 未分類

今日一起身..個頭超痛..又咳仲要有小小血

死啦..之後以勁慢ge正野..要老公擔心我tim..唉

出門同萍番學..集隊熱到死..個死人肥校長仲同我地全校講話唔會開冷氣..節省能完喎

我頂你啊..交冷氣費做咩啊咁....之後上課室''

第1堂通識:死人miss李 mid我快臉..超痛TVT

第2堂英文:測驗..ok識..掛住溫測驗唔記得左溫默輸

第3堂math:好專心咁聽

lunch:落左禮堂..同宏&萍佢地吹水..好鬼搞gap

第4堂中屎:測驗..ok識..難唔到我^^

第5堂中文:上上下堂無啦啦班死仔播歌..正

放學:又俾啊sir留堂..一句聲都無出..我同晴同班仔狂話佢先肯放我地走

之後去左7坐公園玩&吹水

5點幾番屋企..有2條女走上泥問我同萍令電話..問佢地令泥做咩..又唔講

我地o左..之後唔理佢地閃人

番到屋企..唔想提..之後同表妹打機

咁就一日lu..''

發表時間:2008-04-08 07:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
 
 
 
 
 


2008 年 4 月 6 日  星期日   晴天


愈泥愈愛你啦老公>< 分類: 未分類

今日10點幾call左老公起身

11點幾泥左接我..終於可以見到佢啦

之後一起去左西9..我地行泥行去

一泥到西9就諗起我同你ge第一次見面..哈哈

之後諗住去踩冰..不過見到人地踩無咩引..決定唔踩lu

and then..老公個老豆(優嘉)打泥話泥西9

今次要見家長lu..哈

之後行行下我地去食壽c

令菲..好快就可以入今次

好不幸地..我地坐左係個超唔掂ge位

坐坐下..優嘉泥左..驚驚地tim..好在佢熱情..哈

無幾耐佢就走左lu..and then..我同老公頂唔順個位

決定調位..調左之後簡直係天堂同地獄ge分別

之後我地係到食食食..食到超飽

食完之後..搭地鐵去朗豪坊行..之後行埋mk

行到無地方行同老公番葵芳個邊..帶左我去睇佢間中學

佢個間仲高過我地個間..新會真係細= =

之後行到勀去左個公園仔坐..坐左陣老公就送我去搭車

嗚..超唔捨得啊T﹏T個時真係想哭..唔係講笑

又要等下星期先可以見LU

PS:老公..下星期你考試嫁啦..俾心機啊

   你唔洗理我嫁..考好個試啦''

   依家你考試重要D..唔好分心啊!
   
   唉..6日我等..不過我會掛死你了!

發表時間:2008-04-07 12:03 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]