我終於補打日記...
今日去書展*v*
約左9:00--->好早啊
去到好多人啊
好彩蒑蒑有入埸卷,如果唔係又唔知要排幾耐
跟住糖好衰今同排緊隊既人講拜拜啦
我地笑死x)
我終於都買左果四本細細書
冇計...因為真係好抵$.$ 七五折啊!!
之後又買左三本心靈雞湯 我鐘意佢細細本
好野`我買左七本書啊
我仲同蒑蒑一人買左一個令令袋 hehe
去完書展出旺角食野...
之後行新の城
不過蒑蒑要學琴
所以行左一陣一齊走啦
可惜可惜..算啦,遲D再出=]
跟住見今早就去左上水啦
買左蠟筆小新包書膠啊
其他我想gag下o者=v= 不過真係好正
P.S. 蒑蒑有個新花名 呵~
|