|
SIU YAN
|
|
Hello,I am Yannes =)
Welcome to my lovely diary
| |
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
| Yo Park |
今日..
好好好好好快樂=V=
爆開心的~ 同心心 糖去Yo Park
琴晚我較左鬧鐘[10:20]
今朝個鬧鐘未響我就醒左啦~
知唔知幾點?
係[10:19] 嘩!! 今準既..
好啦 今就出門啦我``
諗往今次遲到啦...點知佢地唔見人=3=
原來係唐小姐遲到...
去左火車之後 喺..度打1083查下Yo Park個電話訂房
太低能啦 打左好多次..
到左紅磡 搭的士
喺門口傻左今睇牌..
其實大大個牌喺面前= =
入面好大好令啊!!
-很喜歡-
一點唱到三點有野食 野飲任拎 零食都係<- 我地走個陣先見到-.-
三個人 $125 好抵啊!!
等我多D黎先XD"'
跟住去玩冒險樂園!! 大到嘔啊!!
但係冇帶會員卡啊
不過我叫心心做會員 都係$15 點都抵D啊ma
買左一百蚊
我拎我D銀掟哂彩虹
中左綠色啊!!!!!
其實我第一次特登拎D銀掟彩虹
要左個JACK既cushion
仲有2張20票既=)
糖都掟左20個 20票
掟定彩虹玩跌銀機
好快冇哂銀lu 買多30個
跟住我地差一格咋
算啦~今又買多$100
今日太好運啦我!!
中左最後果個 火車倒哂D銀出黎$.$
好多啊
今我地就玩其他啦~
呢到今大 機都多好多
有個掟鬼的比我地破左記錄啊=V=
玩左好多GAME
我地每人有500票換野
我未試過今勁嫁
我換左本姆明既簿 好令嫁
多謝你地啊 因為我真係玩得好開心!!!
返到紅磡火車站
食M記 心心家姐黎左
佢地兩個各方面都好似
比佢地搞到我同糖笑死左
佢家姐喺太和落左車
跟住我地喺粉嶺落車等佢
太冇聊啦..
今我就返屋企啦=) 快樂=)
|
| Time:2007-04-09 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | » |