|
|
| 2010-03-15 |
分類: 未分類 |
今日pe唔洗上...傾電話!!!
小息同因因落左去食野.通識去左library
上番去,EnGx2!!!LUNCH去左食糖水
番學校玩人名球...哈哈
旅遊X2玩死牙SIR..
放左學打排球.,..輸左V,V
不過都好好玩,佢地打完之後我地自己又打
6點番左屋企lu~
|
| TIME:2010-03-15 09:59 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 2010-03-14 |
分類: 未分類 |
今日8點幾起左身.好似好晏咁
訓唔番.11點幾牙媽叫我出去食野.
上左美食廣場食..食完搵影彤.
去左行街....買野!!!之後番大元坐..
蘇狗蓮黎左''哈哈
之後坐.同佢食野..送佢搭車.
上左名苑,癲了..
6點幾番屋企 |
| TIME:2010-03-14 09:54 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | ... | 160 | »
|